otrdiena, 2013. gada 2. jūlijs

ūdeņains ieraksts

Kāda firma staigā pa mājām, veic ūdens analīzes un pārdod ūdens filtru, kuru es bez jeb kādām ierunām pirktu, ja būtu lieki 500 Ls. Izrādās mūsu jaunievilktais ūdens Zolitūdē ir neapmierinošas kvalitātes. Neskatoties uz spriedelējumiem, ka mūsu kavartālam jaunas trubas utt., uz vietas veiktā eksperimenta rezultāti šokējoši.

Pa labi esošo ūdeni lietoju ikdienā un, protams, pa kreisi izlaistu caur viņu filtriem. Interesanti arī veikalā pirktais 5l bunduļa ūdens(nesaukšu konkrētu ražotāju) kvalitātes ziņā neatšķiras no mana neapmierinošā krāna ūdens.  Un izrādās saldēts ūdens ir kvalitatīvāks par vārītu.

 RD Electrinics bukletiņā atklājām, ka netīšām esam trāpījušas reklāmā.

Sapņojot par kūpinātām zivīm top piekariņu pulks.
Foto: Māra.
Jāatzīst viņas foto prasmes aug ar katru kadru.

Ir lietā likts Dip daps, par ko man liels prieks, bet Māra ir tikusi arī pie pedāļu riteņa, tā kā ceru dipdapa pasākums nebūs bijis veltīgs.


UN Mārai ir piedzimis brālēns. Pie Kurta aizceļoja mans un Māras kopdarbs. Šādu bumbu esmu centusies uzšūt vairākkārt un beidzot mani centieni vainagojušies panākumiem. 


Nu lai Kurtam labi tvarstās!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru